آموزش و پرورش استان مرکزی نحوه فعالیت مدارس تا ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد:  در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا نحوه فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس  استان مرکزی از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به  شرح  زیر است.

 بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا؛ تمامی کلاس‌های درس در مناطق شهری به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

  کلاس‌های درس در مناطق  روستایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 کلاس‌های کارگا‌ه های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور در مدارس الزامی است.

براساس رنگبندی جدید کرونایی ۱۰ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما دوباره اوج گرفت و فراز و نشیب داشت تا اینکه موج پنجم کرونا هم آرام آرام فروکش کرد و اکنون وارد موج ششم کرونا شده ایم.

انتهای پیام / ج 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
معلمهای روستا آدم نیستند که توی این شرایط باید برن مدرسه ؟ روستا کرونا نداره؟
آخرین اخبار