پیام‌های دریافتی ۱۶ بهمن ماه؛

بلاتکلیفی متقاضیان کنکور و درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی

پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


بلاتکلیفی متقاضیان کنکور
سلام من کنکوری هستم وفقط پنچ ماه دیگر تا کنکور باقی مانده هر کسی که برای کنکور درس می‌خواند یک سال یا دوسال شبانه روز وقت گذاشته و ما زمان بندی و برنامه ریزی‌هایی که کردیم طبق کنکور گذشته بوده و الان ما تو دوره جمع بندی هستیم و نمی‌توانیم در این پنچ ماه روند دوساله که داشتیم را تغییر دهیم پیگیری کنید.


گلایه متقاضیان از گرانی خودرو
درباره گرانی خودروی سورن پلاس در بازار گزارشی تهیه کنید.


ساخت و ساز در حریم دریاچه شهدای خلیج فارس تهران
با سلام ساختمان‌های متعددی در حریم دریاچه ساخته شده، ولی یک ساختمان که حدود دو سه سالی است که نیمه کاره مانده بود الان حدود یک ماهی است که به صورت بی وقفه و سریع ساخته می‌شود. این ساختمان در شمال شرقی دریاچه قرار دارد. لطفا پیگیری کنید که جلوی ساخت و ساز غیر مجاز این ساختمان که انگاردر وسط دریاچه است گرفته شود. ممنون لطفا پیگیری کنید.


مشکلات ثبت نام متقاضیان کنکور ۱۴۰۱
یک هفته است سایت سنجش مشکل دارد چرا هیچ کس جوابگو نیست در کافی نت هم وضع به همین شکل است وسایت بالا نمی‌آید. خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا هرچه زودتر این مشکل رفع شود.


کمبود  واکسن استرازنکا در بازار
سلام. دهم آذر ماه نوبت دوز دوم واکسن من بود. دوماه گذشته اما واکسن را نیاوردند که تزریق کنم واکسن من استرازنکا بود لطفا گزارشی تهیه کنید.


درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی
لطفا درباره وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی گزارشی تهیه کنید.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
با سلام لطفا درمورد انشعاب آب و نصب کنتور درمنطقه روستایی جهت منزل ساخته شده هم رسیدگی تا برحسب ارایه پروانه ساخت به متقاضیان واگذار و انجام شود برخی درمناطق روستایی شهرستان اردستان اصفهان دراین زمینه ازطریق آبفا اقدام ولی به جهت بعضی موارد مانند فضای داخل خانه حصار وغیره انشعاب انجام نگردیده است باتشکر.
آخرین اخبار