استاندار سمنان گفت: ۲۸ واحد صنعتی راکد استان سمنان با اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر احیا و به چرخه تولید بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان -  سیدمحمد رضا هاشمی گفت: تثبیت اشتغال فعلی موجود در استان، امری بسیار حائز اهمیت است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و اقدامات در این زمینه باید به احیای واحد‌های راکد منجر شود.

روند پرداخت تسهیلات مرتبط با اشتغال در استان مطلوب است، اما ضرورت دارد تا این روند در راستای ارتقا شاخص‌های شغلی استان تقویت و تسریع شود.

 خروجی تلاش‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در شورای اشتغال استان از جمله پرداخت تسهیلات، باید به صورت ملموس برای مردم قابل مشاهده باشد.

مسئولان مرتبط با حوزه اشتغال در خصوص پرداخت تسهیلات کرونا، اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی در استان تلاش بیشتری داشته باشند تا این امر تقویت شود.

تعهد دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اشتغال، باید علاوه بر میزان تعهد شده، از طریق اقدامات و تلاش‌های مضاعف از سقف تعیین شده نیز بالاتر باشد.

بانک‌های عامل استان در راستای تقویت اشتغال، نیاز است تا نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اهتمام ویژه داشته باشند و جذب اعتبارات را از مرکز پیگیری کنند.

 فرمانداران شهرستان‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات مرتبط با حوزه اشتغال در راستای گره گشایی از مشکلات مردم پای کار باشند و تعاونی‌ها نیز در سطح روستا‌ها به صورت ویژه در بحث اشتغال فعال شوند و با تحقق ایجاد فرصت‌های شغلی، به تولید ثروت در روستا‌ها کمک کنند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار