فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف ۸۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۱۶ متهم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: اجرای طرح افزایش امنیت محله محور در آبادان توسط ماموران کلانتری و پاسگاهها، پلیس‌های تخصصی به همراه نیرو‌های کمکی از یگان امداد در سطح شهرستان با دستگیری ۱۸ متهم همراه شد.

این مقام انتظامی از دستگیری پنج نفر خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در این طرح ۹ نفر سارق اموال مردم دستگیر شدند که افزون بر کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۴۳ اینچ، یک تخته فرش ۱۲ متری، ۲ دستگاه پمپ آب به ۱۹ فقره انواع سرقت نیز اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی از کشف ۵۱ هزار نخ سیگار قاچاق، ۳ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری و همچنین ۳۰۰ عدد انواع فشنگ و دستگیری چهار نفر خبر داد که ۲ نفر از آنان از عاملان تیراندازی به درب منازل شهروندان و مراسم‌ها در اروندکنار بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی وعده ب اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز به صورت مستمر را داد و گفت: مبارزه باسارقان، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و فروشندگان مواد مخدر از اولویت‌های مهم پلیس آبادان است.

۲۲ مرحله از اجرای طرح افزایش امنیت محله محور در آبادان می گذرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.