به مناسبت دهه فجر ۶ طرح حوزه سلامت در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -به مناسبت دهه فجر در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی ۶ طرح حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی اعصاب و روان شهید هاشمی سنجانی اراک، مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک و ۴ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان هستند.

سیدمحمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و برای تجهیز ۲ سالن برگزاری آزمون مجازی این دانشگاه ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اما در مجموع ساخت این مجتمع بسیاری از مشکلات فضای آموزشی را کاهش می‌دهد.

جمالیان با اشاره به اینکه افزایش تخت بیمارستانی در دستور کار قرار گرفته گفت:با انتقال دانشکده دندانپزشکی ۳۰ میلیارد ریال برای تغییر کاربری این دانشکده هزینه شد که به یک مرکز آموزشی درمانی ۱۰۰ تخته خوابه تبدیل شد و همچنین برای تجهیز این مرکز درمانی ۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی حوزه سلامت هم با بیان اینکه باید از تعامل و همکاری خیرین با دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی کرد مطالب زیر را عنوان کرد.

تا زمانی که خیران در تمام حوزه‌ها همچون سلامت و آموزش و پرورش، با وجود کمبود اعتبارات هم قدم با دولت در صحنه حضور دارند کیفیت فعالیت‌ها اثربخش‌تر است.

سرآمد طرح‌ها، اقدامات و فعالیت‌هایی است که خیران با ایجاد مراکز و مجمتع‌ها در حوزه سلامت و آموزش و پرورش انجام می‌دهند که نسل‌های آتی نیز از آن بهره گیری می‌کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار