رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یک شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز و نیویورک نیکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم لیکرز با درخشش لبران جیمز موفق شد پس از چند شکست برابر نیویورک نیکس به پیروزی برسد لیکرز با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۵ نیویورک نیکس را شکست داد تا بیست و ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. لیکرز با پیروزی در این دیدار با ۲۶ پیروزی و ۲۸ شکست در رده نهم کنفرانس غرب ایستاده است. نیویورک نیکس هم در این دیدار هجدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۴ پیروزی و ۲۹ شکست در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل (تریپل دبل) بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم آر جی بارت از نیویورک نیکس با کسب ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های میلواکی باکس و پورتلند تریل بلیزرز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم میلواکی با درخشش بابی پورتیس توانست با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۰۸ پورتلند را درهم بکوبد تا به سی و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. میلواکی در حال حاضر با ۳۳ پیروزی و ۲۱ شکست به رده سوم کنفرانس شرق صعود کرد. پورتلند هم در این دیدار سی و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۱ پیروزی و ۳۳ شکست در رده دهم کنفرانس غرب ایستاده است.

در این دیدار بابی پورتیس از میلواکی با کسب ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم بن مک لمور از پورتلند با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • ممفیس گریزلیز ١٣۵ – ١١۵ اورلند مجیک
  • میامی هیت ١٠۴ – ٨۶ شارلوت هورنتس
  • فینیکس سانز ٩۵ – ٨٠ واشنگتن ویزاردز
  • نیویورک نیکس ١١۵ – ١٢٢ لس آنجلس لیکرز
  • میلواکی باکس ١٣٧ – ١٠٨ پورتلند تریل بلیزرز
  • اوکلاهما سیتی تاندر ١٠٣ – ١١٣ ساکرامنتوکینگز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار