نظریه پردازی خودخوانده در حوزه بشقاب پرنده ها، ادعای عجیب دیگری کرده که مربوط به تصویر منتشر شده ناسا از مریخ است.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک نظریه پرداز در حوزه بشقاب پرنده‌ها ادعا می‌کند که در عکس منتشر شده ناسا از مریخ، یک موجود فرازمینی صورتی کوچک در سیاره سرخ دیده می‌شود. او این کشف را اثباتی برای حیات فرازمینی عنوان کرد.

به گزارش سان؛ اسکات سی وارینگ، کارشناس خودخوانده، می‌گوید این عکس یک موجود بیگانه صورتی رنگ را نشان می‌دهد که مریخ نورد ناسا آن را فاصله‌ای نزدیک ثبت کرده است. او در وبلاگ خود UFO Sightings Daily نوشت: "همه می‌دانند که من دوست دارم عکس‌های ناسا را ​​بررسی کنم. من در یکی از این تصاویر، با چیز منحصر به فرد روبه‌رو شدم. چیزی که ۱۰۰ درصد اثبات کننده زندگی هوشمند است. "

وی ادامه داد: " در این تصویر فردی دراز کشیده و از فاصله‌ای ایمن به مریخ نورد ناسا نگاه می‌کند. این شخص تقریباً ۱ فوت قد دارد و دراز کشیده است. بالای سینه، گردن و صورتش مایل به صورتی است، مو‌هایی متمایل به قرمز دارد و کت و شلواری تیره پوشیده است. این موجود یک شیء خاکستری روی یک شانه دارد، چیزی شبیه به یک کوله پشتی. حتی ردپایی در پشت شخصی وجود دارد که به محلی که برای دراز کشیدن انتخاب کرده، منتهی می‌شود. " با این حال، یافته‌های وارینگ مخاطبان را قانع نکرده است.

موجود فرازمینی در مریخ

ماجرای بسته شدن سایت وارینگ

وارینگ در سال ۲۰۱۰، سایت UFO Sightings Daily را راه اندازی کرد. این سایت به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای علاقه‌مندان به بشقاب پرنده‌ها تبدیل شد. در ژوئن ۲۰۱۷، هنگامی که وب سایت او به طور مرموزی برای مدت کوتاهی بسته شد، طرفداران او شوکه شدند. او در صفحه اول وب سایت خود نوشت: "آخرین پست من. با تشکر از هفت سال حمایت. ما با هم کار‌های زیادی انجام داده ایم. "

برخی از نظریه پردازان توطئه ادعا کردند که سایت توسط مقامات یا یک آژانس مخفی بسته شده، اما اسکات گفت که او متوقف شده، زیرا علاقه‌مندان به بشقاب پرنده مانند او جدی گرفته نمی‌شدند.

ادعاهای عجیب و غریب کارشناس بشقاب پرنده ها

ماه گذشته، وارینگ ادعا کرد که شواهدی از یک پایگاه عظیم بیگانگان در مریخ کشف کرده که ناسا نمی‌خواهد مردم چیزی درباره آن بدانند. در یک کلیپ عجیب، او به طرفداران می‌گوید: "سلام بچه ها، من چیز جالبی کشف کردم، این یک مرکز ۲۵ کیلومتری در سیاره مریخ است. شما نمی‌توانید آن را ببینید، اما من می‌توانم. "

از دیگر ادعا‌های عجیب و غریب وارینگ این است که او چهره بیگانه ۱۰ هزار ساله‌ای را دیده که روی مریخ حک شده است. او در کنار تصویر این کوه مریخی نوشت: "من یک چهره بیگانه باستانی پیدا کردم که در بالای کوه حک شده بود. نمایی که یک گونه بیگانه تقریباً شبیه انسان را نشان می‌دهد. "

موجود باستانی در مریخ

برخی از یافته‌های وارینگ باعث عصبانیت سایر اعضای جامعه متخصص بشقاب پرنده شده است. آن‌ها استدلال می‌کنند ادعا‌های عجیب و غریب‌ او کل این حرفه را تضعیف می‌کند. نایجل واتسون، نویسنده کتابچه راهنمای تحقیقات یوفو، پس از بسته شدن سایت وارینگ در سال ۲۰۱۷ گفت: "فکر می‌کنم او واقعاً در تلاش بود تا مشاهدات و ناهنجاری‌های یوفو‌های ثبت شده توسط دوربین‌های فضای بین‌المللی را بیابد و به اشتراک بگذارد. ایستگاه و سایر وسایل نقلیه فضایی، اما کمیت بسیار اکتشافات او کیفیت آن‌ها را تضعیف کرد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا هوشیار
۰۵:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
بنده ۵ سال پیش با دوستم در حال حرف زدن در پشت تلفن بودم ک یهو دوستم گفت : وااااای این چیه بعدا بهت زنگ میزنم یه سفینس انگار .
بعدش قطع کرد .
بنده هم از پنجره ک بیرون رو دیدم ، یهو چشمم خورد به یک سفینه ی بزرگگگ ک زیرش کلی چراغ روشن داشت و شی به اون عطمتی بدون صدا و ... حرکت میکرد آروم ... بعدش یهو محو شد ، زنگ زدم به دوستم. اونم دیده بود میگفت کن دقیقا زیرش بودم تو خیابون ... این حرف مال ۵ سال پیشه تو شهر ارومیه .
Iran (Islamic Republic of)
Justin
۱۵:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
اگه عکس اول رو بزرگ کنید می‌بینید که سنگ کوچکی روی تخته سنگ قرار گرفته و سایه تکه سنگ هم جهت با سایه دیگر سنگ هاست
اون یک فرازمینی نیست یک سنگه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ببخشید ولی این یک تیکه سنگ
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۱:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
گرفتن عکس و فیلم از موجودات فرازمینی بسیار دشوار است ، زیرا آنها از فناوری فوق مدرن ترنسپورت در جابجایی استفاده می کنند . سرعتی بسیار بالا که ما انسان ها از آن به عنوان غیب شدن یاد می‌کنیم . اما منتظر بمانید خبر های جدیدی در راه است.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۱:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
امروزه بشر به کمک علم به این باور رسیده که حیات فرازمینی قطعا وجود داره ، و همچنین بازدید فرازمینی ها از زمین اتفاق افتاده و می افتد، از لحاظ فناوری تمدن های فرازمینی در سه سطح پایین‌تر، برابر و بالاتر از تمدن ما هستند، وجود دو دسته اول قطعی است اما بازدید آن ها از زمین انجام نپذیرفته . اما دسته سوم به کمک فناوری فوق مدرن خود مانند ترنسپورت بارها از زمین بازدید کرده و می کنند . با توجه به اعترافات افراد مشهور مانند رئیس اسبق ناسا و هم چنین تصاوری که منتظر ارسال آن از تلسکوپ تازه به فضا پرتاب شده جیمز وب هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
به نظر من کاملا واضح و روشن که این همون تخت سنگ هست
Iran (Islamic Republic of)
))))))))))(((((((((((
۰۸:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
باید خودت ببینی تا باور کنی
یکی از افرادی که بشقاب پرنده دیده خود من هستم سه بار حالا باورش به شنونده بستگی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
باورش بستگی به داشتن سند و مدرک از طرف شما داره وگرنه صرفا پذیرفتم ی ادعا بدون هیچ گونه مدرکی ساده لوحی هست البته منظورم رد ادعا شما نیست من اطلاعاتی ندارم که ادعاتون رد یا قبول کنم
Iran (Islamic Republic of)
))))))))((((((((
۱۰:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
در پاسخ دوست عزیز حق با شماست ولی در لحظه باید دوربین داشته باشی تا بتوانی فیلم تهیه کنی در هر سه مورد من نداشتم ولی بار اول مربوط به پاییز سال 81یا 82 بود که حدود 2تا 3 دقیه طول کشید خانواده و همسایه ها رو خبر کردم و همه نظاره گر بودیم ولی 2بار دیگر چند ثانیه بود وقت کم بود برای گرفتن فیلم بار اخر تابستان سال 98 بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
مسخره.
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
خيلى با حال كاش برند كوله پشتى و كت. شلوارش را هم مى گفت !!!!
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۲۲:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
معلوم میشه همه فرازمینیهای مریخ اهل دراز کشیدن هستند وتعدادشون هم خیلی زیاده چون از این سایه ها در مریخ زیاد دیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو شیرازی
۰۸:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مریخی ها ژن شیرازی دارند و خسته هستند... خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
مشخصه که سرکاریه . میتونسته عکسو واضح تر بگیره . ناسا داره مردم دنیا را سرکار میگذاره ولی من خودم معتقدم توی اسمانها و سیارات خبرهایی هست
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۰:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
چرت و پرته!!! وقتی خداوند می فرماید انسان اشرف مخلوقاته پس این حرفا چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جهان خیلی بزرگه
هر چیزی ممکنه
ما هم 0/00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 جهان رو هنوز نگشتیم
Germany
طارق بلوچ
۱۵:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
درستی
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۵:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آقای مثلا مذهبی این حرفت غلته خدا گفته انسان اشرف مخلوقاته اما نگفته تو سیارات دیگر موجوداتی پیدا نمی شن اون ها یا به صورت موجود زنده هستند و بعضی هوششون به حد انسان میرسه یا بالا تره اما هوش تنها مزیت انسان نیست اونها روح ندارن وشاید یک سری نقص هاشون بیشتر از انسان باشه . اینجا هیچ چیزی نگفته که موجودی فرازمینی بالا تر از انسان وجود داره ولی موجود زنده خارج از کره زمین که زمینی نباشه قطعا هست پس قبل از هر حرفی یکذره به حرفت فکر کن.