گرگی که در فیلم برف آخر در چند سکانس نقش آفرینی کرده بود شکار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  حضور یک قلاده گرگ در فیلم برف آخر داستانی کمتر دیده شده در فیلم‌های ایرانی بود این گرگ که سه سال قبل توسط یکی از اهالی منطقه چهاردانگه ساری خریداری و تحت نظارت محیط زیست نگهداری می‌شد در چند سکانس از این فیلم در کنار امین حیایی و لادن مستوفی نقش آفرینی کرد اما همزمان با اکران این فیلم در چهلمین جشنواره  فیلم فجر این گرگ بازیگر توسط شکارچیان ، شکار شد.

فرشاد رضایی‌کیاسری صاحب این گرگ می‌گوید: دیوار محل نگهداری این حیوان به دلیل بارش شدید برف تخریب و گرگ برای مدت کوتاهی لانه خود را ترک کرد اما پس از مدتی لاشه اش در اطراف شهر کیاسر  پیدا شد که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

او می‌گوید: این گرگ هیچ مشکلی در این سه سال برای اهالی یا دام هایشان ایجاد نکرده بود و دوستی خوبی نیز بین این حیوان با اهالی برقرار بود.

بخشی از فیلم برف آخر در منطقه چهاردانگه شهرستان ساری فیلمبرداری شده بود و این گرگ ۲ ماه و نیم در کنار عوامل فیلمبرداری حضور داشت.

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با تایید مجوز نگهداری این قلاده گرگ ماده، گفت: حیوان با اسلحه شکاری تلف شد و چند نفر مظنون  نیز وجود دارد که در حال بررسی پرونده هستیم.

گرگ سینمای ایران شکار شد+ تصویر
انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
این داستانم مثل میلیون ها داستان دیگه این سیاره به زودی فراموش و بار ها تکرار می شه
تاسف
Iran (Islamic Republic of)
فرح ازملایر
۱۲:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
متاسفم برای چنین افرادی که نابخردانه عمل میکنند وجان یک موجودرا بون فکر می گیرنداینگونه افراد باید مجازات شونداینگونه افراد بویی از انسانیت نبرده اند فقط نام انسان برروی انها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
باید درست نگهداری میشد،طرف که نمیدونه این چه گرگیه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
فرقی نمیکنه چه حیوینیه . مهم اینه که این گرگ یکی از آفریده های خداست . و ما حق نداریم به هر بهانه ای دست به کشتار این بیگناهان بزنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۴۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
نمی دونم چرا برخی از مردم اینقدر سنگ دل شدن خیلی حیوان آزاری زیاد شده خواهش میکنم رسیدگی کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
کواری
۰۶:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
این گرگ بوده ندا جون گربه نبوده برات زبون بزنه قلقلکت بیاد ویتامین