مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت : ۵۴ خدمت حوزه سیاسی و احزاب در استان به صورت غیرحضوری در سامانه میز خدمت ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جلیل بالایی گفت : ۵۴ خدمت در فرآیند تاسیس احزاب و تشکل‌های سیاسی در بستر میز خدمت الکترونیک قابل ارائه است که روند ثبت، ارجاع و نتیجه نهایی از طریق سامانه پیامکی به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در این فرآیند هیچ نیازی به مراجعه حضوری و یا تحویل مصدق مدارک نیست این اقدام در راستای خدمات غیر حضوری و در شرایط کرونا موجب تسهیل، تکریم، تسریع و پاسخ به موقع به تقاضا‌های واصله باشد.

دسترسی به سامانه مذکور با مراجعه به پورتال استانداری به آدرس ostan-ksh.ir و انتخاب لینک میز خدمت وزارت کشور، دریافت خدمات الکترونیک را قابل دسترس و ارائه است.

صدور مجوز برای تشکل‌های صنفی، سیاسی، دانشجویی و کارگری، صدور مجوز برگزاری تجمعات، صدور مجوز دفاتر فرعی اجزاب و گروه‌های سیاسی در سطح استان‌ها و شهرستان ها، رسیدگی به درخواست‌ها و موضوعات تقسیمات کشوری – پرونده و پاسخگویی به شکایات فرق، اقوام و مذاهب – تعداد شکایت را از جمله عناوین زیر خدمت دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.