مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - کلیم اله وثوقی گفت: این طرح‌ها شامل هوشمند سازی جاده‌ها و اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و آسفالت محور‌های اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان‌های پارس آباد، اردبیل، خلخال، کوثر، بیله سوار و مشگین شهر است.

او می‌گوید: دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت‌های مظلوم سراسر دنیا شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: بی گمان در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایت مداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است.

وثوقی می‌گوید: همه باید با الگوگیری از زندگانی ارزشمند امام راحل (ره) شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شبانه روز با روحیه جهادی و انقلابی به مردم عزیز خدمت کنیم.

او گفت: طی ماه‌های گذشته نیز پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۰۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و تقدیم مردم شریف استان ولایت مدار اردبیل شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل این پروژه‌ها را شامل احداث راهدارخانه بزرگراه اردبیل- نیر سه راهی سرعین، اجرای طرح راهداری محوری در جاده‌های استان، ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی، ۸۵ هزار مترمربع لکه گیری، اجرای عملیات درزگیری به طول ۱۱ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی استان و بهره برداری از ۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی ابتدای محور اردبیل – سرچم عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.