مجید نادرالاصلی گفت: نهال انقلاب چنان عظیم شده است که هیچ کشوری پس از گذشت ۴۳ سال، جرأت مقابله با ایران را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دستاورد‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، گفت: نهال انقلاب چنان عظیم شده است که هیچ کشوری پس از گذشت ۴۳ سال، جرأت مقابله با ایران را ندارد.

او این موضوع را در ویژه برنامه دهه مبارک فجر در دیدار با اهالی منطقه ۱۱ شهرداری مطرح کرد و گفت: همه ما موظف هستیم ایام‌الله دهه فجر را به یکدیگر یادآوری کنیم، همان چیزی که رهبری از آن با نام جهاد تبیین یاد می‌کنند. امروز ما و ریش‌سفیدان از یاد نبرده‌ایم که رژیم شاهنشاهی به پشتوانه جبهه استکبار چه ظلم‌هایی علیه مردم این کشور کرد، بنابراین باید رویداد‌های گذشته را برای جوانان تشریح کنیم.

رتبه چهارم در زمینه علم نانو، قدرت برتر در عرصه پزشکی و پیوند اعضا، طراح و سازنده قدرتمندترین سلاح تک‌تیرانداز، بزرگترین تولیدکننده متانول، قدرت برتر در ساخت موشک بالستیک و انواع تجهیزات نظامی تنها بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان می گوید رویکرد شورای ششم حضور هفتگی در مناطق و بررسی مشکلات مردم است که تاکنون برکات خوبی به همراه داشته است.در نظر داریم به دنبال این حضور هفتگی در شهرداری مناطق، با چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، برنامه‌ای در مساجد محله‌ها داشته و از نزدیک گوش شنوای مسائل و مشکلات منطقه باشیم.

نادرالاصلی گفت: گروه‌های معتمدان محله برای احصا و پیگیری مشکلات محلات با کمک شهرداری‌های مناطق ایجاد شده است و سعی می‌کنیم از فرصت خدمت به مردم بهره ببریم،  شورای اسلامی شهر بر توسعه منطقه ۱۱، عرصه اشتغال‌زایی و محرومیت تاکید جدی دارد که در این راستا باید تصمیمات اساسی گرفته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.