استاندار سمنان گفت: نرخ واکسیناسیون کرونا در استان سمنان نسبت به کشور بالاتر است و مشکل و کمبودی برای تزریق واکسن وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - سید محمدرضا هاشمی گفت: نرخ واکسیناسیون کرونا در استان سمنان از میانگین واکسیناسیون کرونا در کشور بالاتر بوده و شهرستان آرادان نیز در این حوزه در استان از شهرستان‌های برتر است.

اعطای تسهیلات برای رونق تولید

استان سمنان دومین استان در کشور در بحث آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن است و ۴۸۰ هکتار زمین در ۱۸ شهر از ۱۹ شهر، برای این مهم تأمین شده است همچنین ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد روستایی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهمیه ما در استان است که تاکنون برای ۷۳ درصد این میزان قرارداد منعقد شده است که امری بسیار ارزشمند است.

 در طی چهار ماه گذشته ۱۴.۶ درصد اعتبارات کل کشور توسط بانک‌های عامل استان سمنان در بحث تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است و مجدد چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان اختصاص یافته که اقدامات به سرعت در دستور کار قرار گرفت همچنین با پیگیری‌هایی که در سطح استان صورت گرفته و از طریق این تسهیلات، ۲۸ واحد راکد مجدد راه اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

 در دهه فجر سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار سه هزار ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.