استاندار قم در احکامی جداگانه سه مدیر جدید را منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در احکامی جداگانه عباس صادقیان مشکانی را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، عباس گراوند را به عنوان بخشدار سلفچگان و یاسر جعفرپور فردوسیه را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جعفر آباد منصوب کرد.

در حکم استاندار قم خطاب به صادقیان مشکانی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب می‌نمایم.

در احکام انتصاب بخشداران جدید هم با اشاره به تفویض اختیار وزیر کشور و در اجرای تبصره بند ۱ ماده (۳) مصوبه شماره ۸۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری و نظر به پیشنهاد فرماندار مربوطه و تأیید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وتحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است هر سه مدیر تازه منصوب شده، جزء نیرو‌های شاغل در استانداری قم و دارای سال‌ها تجربه وسابقه خدمت در این مجموعه می‌باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار