معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اختلافات، حاشیه‌ها و تفرقه مانع خدمت به مردم است و هر جا وحدت باشد به طور قطع توسعه میسر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد، بهرام ستاری دستنایی  در دیدار با امام جمعه معمولان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت:محرومیت‌ها و مشکلات بر کسی پوشیده نیست، اما خوشحال هستیم که حیات و مماتمان در سایه ولایت فقیه و زیر پرچم جمهوری اسلامی است و این ارزنده‌ترین می‌باشد و آن را گرامی می‌داریم.

وی مقایسه خدمات نظام با گذشته اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه زیرساخت‌ها برابر با ۲۵۰۰ ساله رژیم ستمشاهی خدمات رسانی کرده است و خادمان نظام اسلامی در شرایط فعلی نافی محرومیت‌ها نیستند بلکه نسبت به رفع محرومیت‌ها توجه ویژه‌ای دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: به طور قطع می‌توان با وحدت و همدلی بر مشکلات و محرومیت‌ها فائق آمد و همه باید برای تغییر وضع موجود و رفع مشکلات و محرومیت‌ها در تعامل سازنده و با همدلی از ظرفیت‌ها موجود استفاده لازم ببریم.

وی افزود: دولت سیزدهم با انگیزه خدمت رسانی و با گفتمان ویژه‌ای، با تاکید بر این نکته که گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان دفاع مقدس است وارد عرصه شده است.

ستاری یادآورشد:گفتمان دفاع مقدس مهجور مانده و هرکدام از دولت‌های گذشته یک رویکرد و گفتمانی را تسلی بخش خدمات کردند، اما گفتمانی که می‌توانست مشکلات و محرومیت‌ها را ۲ چندان از بین ببرد این گفتمان بود که محروم مانده بود، اما پرچم این ندا در دولت سیزدهم برافراشته شد.

وی افزود: تکه بر شعار"ما می‌توانیم"، می‌تواند خیلی از کار‌ها را حل کند بنابر این در پرتو سیاست‌های نظام، به تبعیت از، ولی امر مسلمین و دولت خدمتگزار وارد عرصه شدیم تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های استان لرستان که تاکنون بالفعل مانده بر محرومیت‌های استان غلبه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: استان لرستان سرشار از ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی است که برای خدمت رسانی شایسته به مردم باید با وحدت و همدلی از این ظرفیت‌ها به نفع مردم استفاده کرد.

ستاری افزود:در این سفر مسایل شهرستان پلدختر مد نظر است که به بخشی ازنیاز‌ها که در داخل استان حل می‌شود به آن پرداخته شود و بخشی که قابل حل نیست از مجرای قانونی در سطح کشور پیگیری شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.