نکونام: قهرمانی در سوپرجام کمترین حق مردم خوزستان است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قهرمانی در سوپرجام کمترین حقی است که مردم خوزستان می‌توانند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان امشب در فینال سوپرجام باشگاه‌های ایران به مصاف هم رفتند و در پایان فولادی‌ها موفق شدند با تک گل موسی کولیبالی حریف خود را شکست داده و جام قهرمانی را برای نخستین بار، بالای سر ببرند.

می دانستیم بازی سختی مقابل سرخ ها داریم

به مردم خوزستان و هواداران فولاد تبریک می‌گویم. امیدوارم این افتخارات سال‌ها ادامه داشته باشد. کمترین حق مردم خوزستان قهرمانی در سوپر جام بود. می‌دانستیم بازی سنگینی در پیش داریم. توانستیم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل و از نقاط ضعفشان استفاده کنیم. می‌دانستیم چطور بازی کنیم. وقتی پرسپولیس ۱۰ نفره شد، کارمان راحت‌تر شد، اما وقتی ما ۱۰ نفره شدیم، فشار پرسپولیس افزایش یافت. توانستیم دومین جام را با تلاش تمام تیم، به دست بیاوریم. می‌دانستیم چطور باید مقابل پرسپولیس بازی کنیم. به معنای واقعی ثابت کردیم، یک تیم هستیم ثابت کردیم می‌توانیم در آینده حرفای زیادی برای گفتن داشته باشیم. می‌توانستیم در دقایق آخر مسابقه بازهم گل بزنیم، اما بی دقتی کردیم. ۲ سال است به فولاد آمدم و توانستیم، در لیگ برتر سوم شویم. قهرمان جام و سوپرکاپ را به دست بیاوریم. این جام‌های برای من نیست، بلکه تمام تیم در آن نقش داشتند. در این جام سعید آذری و ابراهیمی هم نقش دارند.

امیدوارم این موفقیت‌ها برای باشگاه فولاد ادامه پیدا کند

برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید یک یا ۲ بازیکن جذب کنیم. من دنبال پیشرفت هستم و نمی‌خواهم این سیر تکامل از بین برود. شکل و شگرد مربیگری من این است که در هر تیم بازیکنان خوبی استفاده کنم تا به موفقیت برسم. روزی هم که من را نخواهند و جدا شوم، برای موفقیت تیم بعدی‌ام وقت می‌گذارم. امیدوارم این موفقیت‌ها برای باشگاه فولاد ادامه پیدا کند چون مردم خوزستان لیاقت این شرایط را دارند.

تا زمانی هم که در فولاد باشم از جان مایه می‌گذارم

من از یحیی که بزرگتر و کاپیتان من بوده است تشکر می‌کنم. خیلی به او و تفکرات و تیمش احترام قائلم. او مربی خیلی خوبی است. ما در زمین مسابقه رقابت می‌دهیم و در بیرون از آن دوستان خوب هم هستیم. همیشه در هر تیمی بازی یا مربیگری کرده ام تمام توان خود را گذاشته ام و برایم فرقی نمی‌کرد با چه تیمی بازی دارم. تا زمانی هم که در فولاد باشم از جان مایه می‌گذارم و برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم.

نکونام موفق شد دومین جام دوران مربیگری خود را به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار