رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار و دشتیاری گفت: دو طرح صنعتی در ناحیه صنعتی نگور شهرستان دشتیاری به بهره‌برداری رسید.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حمیدرضا شایان گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح کارخانه یخسازی با ظرفیت ۱۱ هزار تن سالیانه و سرمایه گذاری هفت میلیارد تومان و محصولات بتنی غیر مسلح با ظرفیت ۷۶ هزار تن و سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال است.

او گفت: بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر را فراهم می‌کند.

 شهرستان دشتیاری  با داشتن استعداد‌های صنایع تبدیلی شیلاتی و کشاورزی، علاوه بر واحد‌های صنعتی فرآوری شیلاتی، تعداد ۲۵ واحد صنایع معدنی نیز در این منطقه استقرار یافته است و عمده این واحد‌ها در زمینه مصالح ساختمانی از جمله شن و ماسه، آجرفشاری و محصولات بتنی فعالیت دارند.

افتتاح ۵۲ پروژه در قالب احداث تجهیزات و کلنگ زنی مراکز جامع سلامت روستایی و خانه‌های بهداشت با اعتباری ۴۳۸ هزار و ۵۵۰ میلیون ریال، توسعه شبکه‌های برق روستایی و رفع افت ولتاژ برق در ۲۲ روستایی و ۵۳۲ خانوار شهرستان دشتیاری و افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه در روستایی کلانی بخش مرکزی با زیربنایی ۴۰۶ مترمربع و با هزینه ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز بود که با افتتاح این مدرسه ۱۸۹ دانش آموز صاحب کلاس درس جدید شدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار