حیدری:

مناطق آزاد تجاری برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری ورود کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در منطقه ویژه اقتصادی این استان قابلیت‌های خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری برای واحد‌های تولیدی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری در دیدار با سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، از شورای عالی مناطق آزاد تجاری و سایر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان دعوت کرد و گفت: واحد‌هایی نظیر صنایع غذایی، سلولزی، دارویی، کشاورزی و خدماتی قابلیت استقرار در این منطقه را دارند.

توسعه استان‌های محروم نیازمند سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی، نهاد‌ها و شرکت‌های خصوصی و نیمه دولتی است.


بیشتر بخوانید


طرح‌های نیمه‌تمام متعددی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که سرمایه‌گذران می‌توانند برای تکمیل آن‌ها ورود پیدا کنند.

منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری از سالیان قبل در استان آغاز شده است، اما باتوجه به هزینه‌بر بودن ایجاد زیرساخت‌ها، شرایط برای استقرار واحد‌های صنعتی پیش‌بینی شده در این منطقه فراهم نشده است.

در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری قابلیت‌های خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری برای واحد‌های تولیدی از جمله تولید مکمل بر پایه شیرخشک، پایانه صادرات و سورتینگ بسته‌بندی میوه و سبزیجات، فرآوری و بسته‌بندی سیب‌زمینی، تولید پوره انواع میوه و. وجود دارد.

مناطق آزاد تجاری می‌تواند برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری ورود کند، مساحت این منطقه ویژه ۳۹۱ هکتار می باشد که ۲۱۵ پلاک در این منطقه پیش‌بینی شده است، همچنین تاکنون ۳۹ پلاک به متقاضیان واگذار شده است، واحد‌هایی نظیر صنایع غذایی، سلولزی، دارویی، کشاورزی و خدماتی قابلیت استقرار در این منطقه را دارند.

مناطق ویژه اقتصادی دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند، بنابراین از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود طرح‌های توجیهی خود را برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار