مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: خانه‌های هلال روستایی در روستا‌های شهرستان های نیکشهر و خاش افتتاح شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان بلوچستان؛ علیرضا میربهاءالدین  گفت: خانه‌های هلال هنگام وقوع بلایا و حوادث شهری و روستایی نقش تاثیرگذاری در ارزیابی منطقه توسط نیرو‌های محلی و تسهیل امدادرسانی به آسیب دیدگان دارند.

او  همچنین در خصوص نحوه فعالیت خانه‌های هلال گفت: تمام فعالیت‌های خانه هلال، داوطلب محور و بر اساس ظرفیت‌های انسانی موجود در شهر و روستا انجام می‌گیرد و کاملا به شکل مردمی و با محوریت داوطلبانه اداره شده و اعضای مستقر در این خانه‌های هلال، داوطلب و اعضای هلال احمر هستند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان   در حاشیه افتتاح خانه هلال روستای قاسم اباد شهرستان خاش به همت واحد آموزش و پژوهش این جمعیت، کمپین "برای هم بمانیم" برای دو گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۹ تا ۳۵ سال اجرا شد این کمپین با هدف آموزش واطلاع رسانی به عموم مردم جهت افزایش واکسیناسیون عمومی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در رده‌های سنی مختلف برگزار میگردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار