دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان اساسنامه فدراسیون را برای فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) ارسال کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهنگ شاد نیا، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری را برای فدراسیون جهانی (UCI) ارسال کردیم و منتظر تاییدیه این نهاد هستیم تا انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم. با توجه به اینکه ایرادات اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری چندین بار اصلاح شده است به احتمال بسیار زیاد این بار اساسنامه فدراسیون تایید می‌شود و امیدوارم هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

محمود رشیدی خرداد ماه امسال توسط اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد، اما فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) این انتخابات را به رسمیت نشناخت و مدعی شد که افراد غیر ورزشی در روند انتخابات دخالت کرده اند و حتی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در آستانه تعلیق نیز قرار گرفت، اما در نهایت رشیدی از سمتش استعفا داد و حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان رسول هاشم کِندی را به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری منصوب کرد.

شاد نیا گفت: فدراسیون دوچرخه سواری بدهی‌های بابت حق عضویت به فدراسیون دوچرخه سواری آسیا، جهانی و تور‌های بین المللی دارد و فدراسیون دوچرخه سواری آسیا به ما ایمیلی ارسال کرد که ما چهار سال است حق عضویتمان را به این فدراسیون پرداخت نکرده ایم. من اطلاع دقیقی ندارم که چرا حق عضویت در سال‌های گذشته پرداخت نشده است ، اما امیدوارم هر چه سریعتر این بدهی پرداخت شود. البته ما بدهی فدراسیون به تور‌های بین المللی دوچرخه سواری را پرداخت کرده ایم.

فدراسیون‌های کشور‌های آسیایی سالانه باید ۵۰۰ دلار حق عضویت را به حساب فدراسیون دوچرخه سواری آسیا پرداخت کنند، اما فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در چهار سال گذشته این حق عضویت را پرداخت نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار