فرماندار زرند گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، ۸ طرح مختلف عمرانی، مخابراتی، رفاهی، خدماتی و نظارتی در زرند افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- علی صادق زاده گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریالی،  ۸ طرح مختلف عمرانی، مخابراتی، رفاهی، خدماتی و نظارتی در بخش مرکزی شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

به گفته او  این طرح‌ها، شامل: بهره برداری از طرح المان ورودی زعفران با اعتبار یک میلیارد ریال، سنگ فرش و پیاده روسازی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۷ میلیارد ریال، محوطه سازی بوستان به مساحت ۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و نصب و راه اندازی دکل مخابراتی موبایل ۴G با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دهستان دشتخاک از توابع بخش مرکزی است. 

فرماندار شهرستان زرند می گوید: بهره برداری از ۲ طرح پایش تصویری در روستا‌های سرباغ و ارجمندیه، جمعا با اعتبار ۴ میلیارد ریال، نصب و راه اندازی تجهیزات ایمن پلی اتیلن بازی کودکان در روستای عبدل آباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال و آسفالت معابر روستای ارجمندیه به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع با اعتبار ۶ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند، از دیگر این طرح‌ها بود که در هشتمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

اوگفت: با بهره برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۳ هزار خانوار روستایی از مزایای آن‌ها بهرمند شدند. 

در مراسم یاد شده جمعی از مسئولان اجرایی و محلی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار