مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: ۵۰ زندانی جرائم غیر عمد خراسان‌جنوبی با همت یکی از خیران نیک اندیش به مناسبت دهه فجر آزاد می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - حسین‌پور گفت: از جمله برنامه‌های ستاد دیه این است که به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با کمک و همت خیرین بزرگوار زندانیان جرایم غیر عمد خراسان جنوبی را به آغوش خانواده برگردانیم و از محیط زندان رهایی بخشیم.

به گفته او  به مناسبت دهه فجر نیز برنامه آزادی ۵۰ زندانی جرایم غیر عمد را داریم  و  یکی از خیران مبلغ ۵۰۰ میلیون برای آزادی این زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی می گوید: این خیر بزرگوار تعهد کرده که این زندانیان آزاد شده را با هزینه شخصی به زیارت حضرت امام رضا (ع) ببرد و کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز تقدیم این زندانیان کند.

او می گوید: مبلغ بدهی این ۵۰ زندانی جرایم غیر عمد در حدود یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان است و بدهی این زندانیان مهریه، نفقه و بدهی مالی بوده است .

حسین‌پور گفت: برنامه ما بر این است که بتوانیم برای ایام نوروز نیز تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد را آزاد کنیم که در این زمینه نیز همت و یاری هم استانی‌های عزیز و خیران را می‌طلبیم.

او گفت: امیدواریم با همت خیران و کار فرهنگی رسانه‌ها و مطبوعات خراسان‌جنوبی باقی زندانیان غیر عمد استان نیز از زندان آزاد و به جامعه و زندگی عادی برگردند، چون بسیاری از آنان افراد آبرومندی هستند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.