دیدار فرماندهان و پرسنل ارتش با نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل از بدنه ارتش خبر داشت و به خوبی می‌دانست این افراد بچه مسلمان هستند و حرکت همافران خدمت بزرگی بود، خدمتی که با جانشان همراه بود. آن روز همافران کشور در حقیقت جانبازی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما در دیدار فرماندهان و پرسنل ارتش که پیش از ظهر امروز و به مناسبت دیدار تاریخی همافران با امام راحل که در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ اتفاق افتاد، صورت گرفت، گفت: انقلاب اسلامی برای ورود به آینده سرمایه گذاری فراوان کرده، دقیقاً مثل اسلام که سرمایه گذاری همیشگی دارد، الان محاصره اقتصادی، گرانی و بیکاری است، اما می‌بینیم، اسلام دنیا را فتح کرده است و انقلاب بر مسیر اسلام و اسلام بر اساس طینت مردم پیش می‌رود.

 ارتش و همافران چیز جدایی از ملت نبودند، زیرا همافران کمر شاهنشاهی را شکستند و آن‌ها فهمیدند که ارتش کشور مسلمان هستند و امروز اقتدار شما به گونه‌ای است که دقیقاً روبه روی آمریکا ایستاده‌اید، چون شاه برای حفظ خود به همه باج می‌داد و رشوه می‌داد تا بر سلطنت باقی بماند، امروز اقتدار ایران طوری است که حرف حق خود را در دنیا می‌زند.

امروز مدیریت کشور در دست مردم است، و با قدرت مردم و انقلاب حرف اول را در دنیا می‌زنیم، لذا باید این همه عظمت را به همگان اعلام و آن را تبیین کنیم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صد سال آینده را می‌بینند و سخن می‌گویند الان هم باید این دستاورد‌های بزرگ منطقه‌ای و جهانی را با اقتدار تبیین کنیم تا تمام آزادیخواهان جهان در جریان عظمت انقلاب اسلامی قرار گیرند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.