زارعی کوشا گفت: شهرستان سقز در حوزه صنعتی دارای ظرفیت‌های مستعد است که این پتانسیل‌ها در آینده سقز را به شهر صنعتی استان تبدیل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - استاندار کردستان گفت: شهرستان سقز یکی از شهر‌های مهم و استراتیژیک استان با قدمت و دارای ظرفیت‌های خوبی است که با برخورداری این ظرفیت‌ها امید است به بالندگی و شکوفایی برسد.

زارعی کوشا هدف از سفر به شهرستان سقز را افتتاح و بازدید از طرح‌های سرمایه گذاری و صنعتی عنوان کرد و گفت: افتتاح ۲ واحد تولیدی انواع تابلو کنترل آسانسور، واحد تولید کننده انواع سیمای خانگی در شهرک صنعتی شماره یک و بهره برداری از ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهر صاحب بخشی از این افتتاح‌ها بود.

او با اشاره به اینکه سقز ظرفیت فوق العاده‌ای برای توسعه صنعتی دارد، گفت: شهرستان سقز دارای جوانان نخبه و مستعد و همچنین استعداد‌های فراوانی در حوزه معدن و ذخیره سنگ آهن و معدن طلا دارد و این امید وجود دارد به شهر صنعتی استان کردستان تبدیل شود.

استاندار کردستان می گوید: امسال باتوجه به سرما و بارش سنگین برف خوشبختانه یک ثانیه قطعی گاز نداشتیم و مدیران هم تلاش می‌کنند تا همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان کردستان از این نعمت برخواردار باشند

زارعی کوشا به ذوب آهن سقز اشاره کرد و گفت: این طرح صنعتی، محرک و پیشخوان در استان است که امیدواریم این پروژه در ۲ سال آینده به بهره برداری برسد تا در برطرف کردن معضل بیکاری تاثیر گذار باشد.

او گفت: معادن طلا و سنگ سقز با ارزش است و در حال پیگری این ظرفیت مهم هستیم و امید است این طرح‌ها را به فرآوری و تولید برسانیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

برچسب ها: افتتاح طرح ، سقز ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.