فیلم سینمایی «بیرو» روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان - مجید برزگر تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بیرو» گفت: بیرو فیلم جذابی شده است؛ به خصوص برای نوجوانان و خانواده‌ها پر از امید است و به آنها انگیزه می دهد.

فیلم سینمایی «بیرو» سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی است که به تهیه‌کنندگی مجید برزگر ساخته شده؛ این فیلم روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی ارائه می‌دهد.

به گفته مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان این فیلم، علیرضا بیرانوند از نسل حاضر است و قهرمان قصه اش برای ۳۰ الی ۴۰ سال پیش نیست و بدون پول و پارتی به این موقعیت رسیده است.

حسین بیرانوند، رضا داودنژاد، سیاوش چراغی پور، سعید داخ و مهدی زمین‌پرداز در این فیلم بازی می کنند.

روزبه پیروز ایده پرداز فیلم بیرو هم می گوید: زمانی که داستان علیرضا بیرانوند را خواندم، تحت تاثیر قرار گرفتم. او مشکلات بسیاری را تحمل کرده و می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.

در ادامه می‌توانید فیلم کامل گفتگوی ما با این هنرمندان و فرکی پیشکسوت فوتبال را ببینید:

حسین بیرانوند بازیگر نقش علیرضا بیرانوند هم با اشاره به اینکه این ورزشکار را الگوی ورزشی خود می‌داند، از سختی‌های ایفای نقش او و بازیگری در سینما گفت:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرولی
۱۱:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
بیرانوند یک لر اصیل است اما کارگردان فیلم زندگی او که فیلمش را به نام (بیرو ) ساخته آدم کم اطلاعی است وفرهنگ لرستان را نمیشناسد چون (بیرو ) کلمه لری نیست وافرادی که بیرانوند را به لقب بیرو خطاب کرده اند لر نبوده اند اصولا کلمه بیرانوند به لری( بی _ رنن )خطاب میشود .( بیرو )یک کلمه جنوبی است.محض اطلاع بی سوادانی که از فرط بی فرهنگی ،فرهنگ اقوام ایرانی را مخلوط میکنند وکلمات نامانوس با اقوام ایرانی را به اسم کلمات بومی به فرهنگ بی صاحب مانده ایران تحمیل میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
عادل فردوسی پور
۰۹:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
از این طرف فیلمش رو تهیه می کنند و از طرف دیگه حق و حقوق باشگاهی رو بهش نمی دن.
آخرین اخبار