مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، کاروان سلامت و نیکوکاری به منطقه کم برخوردار مشایخ اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  ایرج کیانی بروجنی گفت: انجام خدمات غربالگری فشارخون، اکسیژن خون، توزیع ماسک و برپایی میز خدمت و پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان از جمله خدمات این کاروان به مردم منطقه مشایخ شهرستان کیار بود.

در این برنامه بیش از۲۰۰ بسته بهداشتی شامل صابون، پودر لباسشویی دستی، شامپو، حوله، مسواک، خمیر دندان، جاصابونی، دستمال کاغذی، برس موی سر، ناخن‌گیر و ... به دانش آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار که از قبل در این مناطق شناسایی شده بود اهدا شد.

کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین اعضای این جمعیت از اهداف برگزاری طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر است .


بیشتر بخوانید


کیانی می‌گوید: با توجه به اینکه منطقه مشایخ به دلیل شرایط جغرافیایی، شرایط جوی، وجود کوه‌های هلن و سبزکوه و همچنین مسیر رودخانه‌ای که از آن عبور می‌کند هر ساله شاهد بروز حوادث مختلفی است وجود پایگاه امداد و نجات کوهستان از ضروریات امدادرسانی در این منطقه است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار