گره‌های ترافیکی میدان طالقانی بازگشایی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: رفع گره‌های ترافیکی میدان طالقانی به منظور ایجاد دسترسی های ورودی و خروجی جهت ایمن سازی تردد عابرین پیاده و کاهش ترافیک انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - فرزین فرشاد گفت: با اجرای مصوبه شورای ترافیک و مطالعات کارشناسانه، گره‌های ترافیکی میدان طالقانی واقع در منطقه هفت بازگشایی شد.

 یکی از معابری که در طرح اصلاح هندسی برای روانسازی ترافیک مورد توجه قرار گرفته میدان طالقانی با پنج خروجی مهم است که در کمترین زمان ممکن که اصلاح هندسی آن در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: اجرای طرح میدان طالقانی گامی برای  ایجاد جزایر ترافیکی و اصلاح دوربرگردان‌های موجود همچنین ایجاد دسترسی‌های ورودی و خروجی جهت ایمن سازی تردد عابرین پیاده و کاهش ترافیک و مدیریت مصرف سوخت خودرو‌ها است.

فرشاد با تأکید بر این که شناسایی معابر دارای ترافیک جهت اصلاح هندسی و حل مشکل ترافیک آن‌ها از سوی این معاونت همواره مورد توجه بوده است، گفت: منطقه هفت کرج از شبکه بزرگراهی مناسب برخوردار است که همواره اصلاح هندسی معابر سطح منطقه بررسی می‌شود.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج یکی از مواردی که همواره موجب گره ترافیکی در شریان‌های شهر می‌شود این است که معابر شکل مناسبی برای گردش ندارند و همین نبود شکل مناسب برای گردش موجب به وجود آمدن گره ترافیکی می‌شود.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.