سردار معروفی گفت:دانیال سالاری متعلق به تمام جریا‌ن‌های انقلابی است و الگویی برای جهادگران عرصه خدمت، جهاد و شهادت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - گروه جهادی فانوس جنوب از سال ۹۰ کار خودش را در جنوب استان کرمان با تعداد ۶۰ جهادگر آغاز کرده و در حال حاضر شبکه‌ای متشکل از ۴۰۰ جهادگر دارد، این گروه از اول تا دهم فروردین امسال در روستای محروم راسک از توابع شهرستان قلعه‌گنج خدمت‌رسانی کرد و هشتم فروردین دانیال سالاری طلبه جهادی عضو این گروه بر اثر یک سانحه در حین خدمت آسمانی شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در  دیدار با خانواده دانیال سالاری ضمن گرامیداشت یاد آن مجاهد آسمانی گفت: دانیال عزیز آن طلبه مجاهد به رغم مشکلات مالی، ایثار در مال داشت و همچنین ایثار در جان داشت کمتر کسی حاضر می‌شود زندگی دیگری را بر زندگی خودش مقدم بدارد، در ایام تعطیلات عید با اینکه باید کنار مادرش باشد، اما جانش را برای به‌دست آوردن رضای خدا فدا می‌کند این ایثار در جان به واسطه ایمان راستین به‌دست می‌آید و این برگرفته از مکتب سیدالشهدای مقاومت جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

معروفی می گوید:آن طلبه مخلص تا قبل آسمانی شدندش متعلق به دوستان جهادی‌اش در جنوب کرمان داشت، اما امروز قطعا یاری‌گر و متعلق به تمام جریا‌ن‌های انقلابی خواهد بود و الگویی  برای جهادگران عرصه خدمت، جهاد و شهادت خواهد بود.

سردار معروفی فرمانده سپاه استان در پایان با اهدای کتاب بچه‌های حاج قاسم به برادر آن طلبه مجاهد و اهدا لوح به مادر آن مرد آسمانی از مقام جهادگران آسمانی تجلیل کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار