جمعیت هلال احمر،در تمامی حوادث در خط مقدم قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت :با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر یکی از اساسی‌ترین و منسجم‌ترین و در عین حال بنیادی‌ترین نهادی‌های غیر دولتی کشور است و در تمامی حوادث در خط مقدم قرار دارد از اهمیت بسیار بیشتری نیز برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -تراب محمدی گفت: هلال احمر نهادی ملی و بین المللی است و در حوادث‌های گوناگون، انسان‌های مخلص و بی ادعا برای نجات جان مردم تلاش کرده و حتی از جان خود مایه می‌گذارند.

 حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز پایگاه سعید آباد لازم داریم تا بخش اعظمی از مشکلات شمالغرب کشور مرتفع شودوتجهیز پایگاه‌های جاده‌ای و تجهیز انبار‌های امدادی نیازمند کمک مسئولین کشوری است تا در مواقع ضروری و بحرانی در این زمینه با مشکل مواجه نشویم.

با توجه به اینکه استان ما از استان‌های حادثه خیز است این نهاد خدمت رسان علاوه بر حوادث طبیعی در حوادثی مانند آتش سوزی و کرونا نیز حضور دارد که عملکرد هلال احمر را سخت‌تر و برجسته‌تر می‌کند.

در حوزه‌های جدید غیر امدادی مانند حوزه‌های فرهنگی لازم است بصورت جدی ورود کنید و بصورت فعال بخشی از آسیب‌های اجتماعی جامعه را حل کنید در این میان افزایش تاب آوری در بحران‌ها و حوادث می‌تواند نقش موثری برای خدمت رسانی ایفا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.