کتاب رفیع افتخار با عنوان «وحشت در خانه شماره ۴» در انتشارات قدیانی منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  رفیع افتخار نویسنده گفت: کتاب جدیدم با عنوان «وحشت در خانه شماره ۴» در انتشارات قدیانی منتشر شد. این کتاب را با زبانی طنز برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله به رشته تحریر درآوردم. رمانم اثری پلیسی، ماجرایی و معمایی است.

پسری نوجوان به همراه خواهرش شخصیت‌های اصلی رمان «وحشت در خانه شماره ۴» هستند. آنها با سرقت از خانه پدربزرگ و مادربزرگشان تصمیم می‌گیرند سارقان را دستگیر و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

پس از کش و قوس های فراوان پسر نوجوان اسیر تبهکاران می‌شود و همانجا با بچه‌های دیگری که هرکدام اسیر سرنوشت‌های تلخ شدند آشنا می‌شود. آنها به کمک هم تصمیم می‌گیرند از دام تبهکاران رها شوند.

رمان «وحشت در خانه شماره ۴» اولین رمان پلیسی معمایی رفیع افتخار است که برای نوجوانان نوشته شده است.

نویسنده می گوید از دوران کودکی کتاب‌های پلیسی را زیاد مطالعه می‌کردم. در واقع بیشتر کتاب‌هایی در آن زمان در دسترس او بوده که با موضوع پلیسی نوشته شده بودند و کتاب‌های پلیسی ماجرایی به دلیل هیجان انگیز بودن کشش عجیبی در مخاطب برای مطالعه ایجاد می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
خسته نباشيد اقاي رفيع افتخار نويسنده توانمند كشورم
Germany
سعید افتخار
۱۰:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
تابستان ها روزگار فوتبال و بازی و کتاب خوندن بود ،با پسرعمویم رفیع افتخار هرکدام یک کتاب به قیمت یک ریال(یک قران)کرایه میکردیم و کنار دریچه هال شوادون (سردابهای خنک دزفول)مینشستیم و بسرعت کتاب را تا ساعت ۱۲ ظهر تمام میکردیم و سپس کتابها را جابجا میکردیم و تا ساعت ۴ عصر هردوکتاب را که به قیمت یک ریال برایمان تمام شده بود به مغازه صادقی کتابفروش میبردیم ،کتابهایی از میکی اسپلین ،قاضی سعید ،ارونقی کرمانی،منصوری ،،، تابستانهایمان سراسر مطالعه و بازیهای هیجان انگیز بود ،در محله بازیهای المپیک برگذار میکردیم
آخرین اخبار