مدیرکل ورزش کرمان گفت: در رشته‌های ورزشی باید نگاه را از کرمان فراتر برد و به ظرفیت مربیان، داوران و زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها توجه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - میثم پاریزی در همایش تجلیل از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور کریم زاده معاون منابع و پشتیبانی، ریاحی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و آشور ماهانی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به بیان گزارشی از برنامه‌های اداره کل ورزش طی این ایام پرداخت و گفت: در ایام دهه مبارک فجر، موفق شدیم بیش از ۱۴۰۰ برنامه در کارگروه ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف از جمله توسعه زیرساخت‌ها و افتتاح طرح‌ها داشته باشیم.

به گفته او، با افتتاح‌های انجام شده نزدیک به ۱۵ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده و بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شد شده است.

پاریزی می‌گوید: امروز استان کرمان به واسطه گستردگی و پهناور بودنش، نیازمند یک نگاه جدید، یک انرژی مضاعف و یک خلاقیت بیشتری در حوزه ورزشی از سوی اداره کل ورزش به عنوان متولی و سیاستگذار این حوزه، مجموعه ادارات شهرستان‌های استان و هیئت‌های ورزشی در استان است تا بتوانند این ظرفیت را ارتقا دهند.

همایش تجلیل از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با ابراز خرسندی از وضعیت هیئت اسکیت در استان کرمان گفت: این هیئت به ریاست امیررضا آشورماهانی، طی هفت سال گذشته، روند کاملاً منطقی و صعودی داشته است که این وضعیت ملموس است و جا دارد از این تلاش‌ها تشکر و قدردانی کنیم.

پاریزی می‌گوید: خوشبختانه هیئت اسکیت استان کرمان، توانسته هر سال نسبت به گذشته ارتقایی را در ارزیابی خودِ فدراسیون داشته باشد و هم اکنون جزو ۵ استان برتر کشور است که به جرأت می‌توان گفت، هنوز هم می‌تواند ارتقا یابد.

همایش تجلیل از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان

او خطاب به دست اندرکاران هیئت اسکیت استان کرمان گفت: امروز باید نگاه را از مجموعه شهر کرمان فراتر برد و بدین منظور باید به ظرفیت مربیان، داوران و زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای شود.

پاریزی می‌گوید: علاقه‌مندان زیادی به رشته ورزشی اسکیت در سراسر استان وجود دارند و خانواده‌ها به این رشته، بهای زیادی می‌دهند که باید از این به عنوان یک ظرفیت بهره‌برداری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش از طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان که به عنوان دبیر کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان نیز فعالیت می‌کند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: وی نقش بسیار تاثیرگذاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر دارد که خوشبختانه پارسال منجر به کسب رتبه نخست کارگروه ورزش و جوانان در ستاد دهه فجر استان کرمان شد و امیدوارم این اتفاق مهم طی امسال نیز رقم بخورد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار