بهره برداری از ۶۲ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه

در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۲ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  ۴۵ طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی در در شهرستان گیلانغرب در نهمین روز دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح در گیلانغرب

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: طرح‌ها شامل ۲ طرح آسفالت راه پنج روستا در محور بیگلرضایی به طول هشت کیلومتر، افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی منطقه چیکان در ۲ طبقه و زیربنای ۳۰۰ متر و سه هزار متر مساحت با ظرفیت اسکان ۵۰ نفر است.

رضایی گفت: دیگر طرح‌ها شامل افتتاح آموزشگاه ۱۰ کلاسه شهرسرمست با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر در ۲ طبقه، ۲۶ طرح گازرسانی به ۲ هزار خانوار در سطح ۲۶ روستای دهستان دیره و روستا‌های مجاور شهر گیلانغرب و ۱۵ طرح بهسازی معابر، جدول گذاری و خدمات عمران روستا‌های بخش گواور اعلام کرد.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ۸۰ واحد مسکن ملی شهر گیلانغرب با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار امروز به زمین زده شد.

افتتاح در پاوه

طرح گازرسانی به شهر مرزی نوسود شهرستان پاوه در نهمین روز از دهه مبارک فجر به صورت ارتباط تصویری و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شهر مرزی نوسود، ۴۶ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ٨٠ میلیارد تومان امروز به صورت ارتباط تصویری و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

گازرسانی به شهر نوسود با بهره‌مندی بیش از ۷۰۰ خانوار از مهمترین طرح‌هایی است که در نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان پاوه افتتاح شد.

مشکل اصلی در گازرسانی به اورامانات صعب‌العبور و سنگ لاخی بودن مسیر است که پیشرفت هر پروژه‌ای را با موانع جدی مواجه می‌کند، بنابراین به دلیل سختی کار در منطقه اورامانات سرعت پیشرفت پروژه‌ها کاهش پیدا می‌کند که با وجود تمام سختی‌ها مرزنشینان نوسود امروز به برکت انقلاب مشعل بخاری‌های گازی خود را روشن کردند.

افتتاح در جوانرود

فرماندار جوانرود گفت: در دهه فجر امسال ۵۵ طرح و پروژه با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

رستگار یوسفی گفت: این شهرستان مرزی امسال هم همانند دهه‌های فجر سال‌های گذشته شاهد برکات انقلاب اسلامی بود.

۵۵ طرح و پروژه با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌و زنی و افتتاح شد که ۵۱ طرح آن عمرانی بود.

بهره‌برداری از گلخانه محصولات خارج از فصل، مجتمع دامپروری (پرورش گوساله)، جایگاه عرضه سوخت، آزمایشگاه، پزشکی قانونی، گازرسانی به دورترین روستا‌های مرزی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، بنم‌ریزی معابر، آسفالت خیابان‌ها، بین شهری و راه‌های روستایی، آبرسانی به روستا‌ها از جمله طرح‌های افتتاحی جوانرود در این ایام بود.

افتتاح در سرپل ذهاب

اولین زمین چمن مصنوعی با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی بخش خصوصی و جایگاه عصرضه سوخت سی ان جی با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی با حضور استاندار کرمانشاه در شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: زمین چمن مصنوعی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰متر مربع و ۵ میلیارد تومان اعتبار با سرمایه بخش خصوصی احداث شده است.

نورالدین فرزادی پور گفت: جایگاه سی ان جی شهرستان به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع دیگر طرحی است که امروز افتتاح شد.

برای احداث این جایگاه سوخت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده و ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات شرکت نفت به صورت امانی تحویل شده است.

از مزایای احداث این پروژه، اشتغال ۸۹ نفر جوان متاهل با تحصیلات دانشگاهی، صرفه‌جویی در هزینه سبد خانوار‌ها با کاهش ۸۵ درصدی هزینه سوخت خودرو آنها، کمک به اقتصاد کشور با کاهش مصرف سرانه بنزین، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و شهروندان، دسترسی مسافران و رانندگان عبوری عبوری از جاده کمربندی به جایگاه سوخت، کاهش آلاینده‌های محیط زیست و کاهش ترافیک شهری است.

افتتاح در سنقروکلیایی

در سنقروکلیایی هم ۱۱ طرح هادی، آسفالت مسیر روستایی، خانه‌ی عالم و سالن ورزشی به مساحت ۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.

افتتاح در ثلاث باباجانی

امروز در ثلاث باباجانی مدرسه‌ی ۹ کلاسه‌ی عصمت به همت خیران مدرسه ساز با ۸۵۰ متر مربع مساحت و دو سالن ورزشی درون مدرسه‌ای هر یک با ۱۰۰ متر مربع مساحت به بهره برداری رسید.

افتتاح در صحنه

در شهرستان صحنه روبان افتتاحیه‌ی کارگاه تولید کیف و مصنوعات چرمی با ۴ نفر اشتغال مستقیم قیچی خورد.نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی روستای سمنگان صحنه با اشتغالزایی ۵۰ نفر و ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه به زمین زده شد.

افتتاح در کنگاور

در کنگاور طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ی فشار ضعیف پست هوایی برق با حجم فیزیکی ۱۰ کیلومتر افتتاح شد.

افتتاح در دالاهو

امروز در شهرستان دالاهو کارگاه غیر متمرکز فرش دستبافت با اشتغال ۲۰ بانوی بافنده و ظرفیت تولید ۹۰ مترمربع تابلو فرش در سال به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۴۹۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.