در شب ۲۲ بهمن آسمان خراسان جنوبی نور افشانی شده و فردا راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - راهپیمایی خانوادگی خودرویی و موتوری فردا در بیرجند ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس آغاز می‌شود و در مسیر میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان سپیده، میدان سپاه تا میدان نماز و مسجد جامع المهدی (عج) محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

علاوه بر شهر بیرجند مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در مراکز ۱۰ شهرستان دیگر استان نیز از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام شده است.

حجت الاسلام ملایی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا (اُمیکرون) و اصل سلامت‌محوری، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان همزمان با سراسر کشور به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: مراسم محوری گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند برگزار می‌شود که سخنران این مراسم استاندار خراسان جنوبی است و با اقامه نماز جمعه پایان خواهد یافت.

حجت الاسلام ملایی گفت: از مردم دعوت می کنیم تا ضمن تزیین خودروها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امامین انقلاب اسلامی و پرچم‌های الوان، همچون گذشته حضور با صلابت و پرشور خویش را به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر افتخار این استان ثبت کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های سراسری، مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی است که این مراسم همزمان با سراسر کشور در ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ با تکبیرهای مردم از پشت بام منازل، مأذنه مساجد و بقاع متبرکه آغاز می‌شود.

او گفت: همزمان آسمان سراسر استان نیز نورباران می‌شود و نورافشانی شده و این مراسم در مرکز استان در ارتفاعات بلوار شهید صیاد شیرازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.