مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاهی از مجموعه آثار نقاشی هنرمند نوجوان هم استانی در یاسوج برپا شد

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - عبدالرسول شریفی گفت: در نمایشگاه نقاشی  ۱۵ اثر با گواش اجرا شده و این نمایشگاه تا ۲۳ بهمن پذیرای عموم علاقمندان است.
 
او گفت: پس از این نمایشگاه، آثار در فضای مجازی در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد.
 
شریفی گفت: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و به همت حوزه هنری استان و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان استان برگزار شده و حاوی آثاری با مضامین قهرمانان حماسی شاهنامه و همچنین فرهنگ حماسی و ایثار و شهادت است.
 
مسئول واحد تجسمی حوزه هنریکهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رسالت‌های حوزه هنری پرورش هنرمندان مستعد در زمینه‌های مختلف هنری است که با آموزش و حمایت این هنرمندان، زمینه را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم می‌کند و بنا بر همین رسالت، نمایشگاه مجموعه آثار نقاشی‌های رضا پراوند هنرمند نوجوان هم استانی برپا شد.
 
او گفت: این نمایشگاه با عنوان «ایران سرافراز» بوده و این هنرمند، در یک دوره سه ساله تحت آموزش واحد تجسمی حوزه هنری استان بود و در این نمایشگاه یک اثر نقاشی از این هنرمند با عنوان «مقام شهید» به خانواده محترم شهید سرافراز «سردار یزدان پناه» اهدا شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.