توزیع سوخت در منطقه ارومیه همزمان با بارش سنگین برف ادامه دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: برف و یخبندان در مناطق سردسیر و سخت‌گذر منطقه ارومیه وقفه‌ای در سوخت رسانی به این مناطق ایجاد نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - احمد مجرد گفت: با اشاره به قرار گرفتن در پیک توزیع و مصرف فرآورده‌های نفتی بخصوص در ۲ فرآورده نفت سفید و نفت‌گاز نیروگاه‌های برق استان، از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۶۰ میلیون لیتر نفت سفید به مشترکان مرکز و شهر‌های شمال آذربایجان غربی توزیع شده است.

در حال حاضر بالغ بر ۸۵ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید داریم که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند که تعدادی از این خانوار‌ها در مناطق سخت گذر و کوهستانی شهرستان‌های سلماس و چالدران قرار گرفته و معمولا تا اوایل آبان ماه کل سهمیه نفت سفید خود را دریافت می‌کنند.

او گفت: با اشاره به حجم عظیم تامین، ذخیره سازی و سوخت رسانی بی وقفه به نیروگاه‌های ارومیه و خوی، از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۴۷۵ میلیون لیتر نفت گاز به آن‌ها ارسال شده که یک بخش آن از طریق خط لوله و بخش دیگر از طریق ۲۱۳ نفتکش جاده پیما انجام می‌شود.

به گفته او: وضعیت ذخیره سازی سوخت در مخازن و تاسیسات ذخیره سازی منطقه اعم از انبار نفت مرکزی ارومیه، انبار نفت شهیدحاج قاسم سلیمانی، انبار نفت خوی و ماکو مطلوب بوده و مردم نگران تامین سوخت مورد نیاز خود نباشند.

از آغاز ذخیره سازی بنزین تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ خبر داد، پیش بینی ما افزایش قابل توجه مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی خواهد بود بنابراین برنامه ریزی تامین و ذخیره سازی بنزین در انبار‌های نفت از ۱۲ بهمن ماه سال جاری انجام شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.