سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۲۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس و مرگ دو بیمار در ۲۴ ساعت گذشته تا در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - فریدون عبدالملکی گفت: در حال حاضر ۲۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:از این تعداد ۱۲۷ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸ نفر در سقز، ۴ نفر در قروه، ۱۶ بیمار در شهرستان بیجار، ۱۷ نفر در شهرستان کامیاران، ۲۵ بیمار در شهرستان بانه، ۱۳ نفر در شهرستان سروآباد، ۱۳ بیمار در مریوان و ۶ نفر در دیواندره , ۳ بیمار در دهگلان بستری هستند.

به گفته او اکنون ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر عبدالملکی از مرگ ۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدای شیوع این بیماری را ۱۹۵۶ نفر عنوان کرد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان:سنندج با ۸۴۸ نفر و سروآباد با ۵ نفر بیشترین و کمترین شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در کردستان دارند.

او  ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران گفت: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.