نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیام مشترکی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را برای حضور در جشن انقلاب دعوت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَیٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ
انقلابی چهل و سه ساله شد که بدخواهان و دشمنانش هر سال برای نابودی اش نقشه‌ها کشیدند. انقلابی الهی با آرمانی برگرفته از نهضت سرخ حسینی و امتداد دولت عدل مهدوی.

شکر و سپاس خالقی را سزد که در قهقرای تاریکی و ظلمت، با درخشش خورشید امام خمینی (ره)، کشور از زیر یوغ استبداد و استعمار طاغوت رهایی یافت و شمیم دلنواز آزادی و آزادگی مشام جان ایرانیان را نوازش داد.

۲۲ بهمن در حافظه‌ی تاریخی ملت ایران، گواه روشنی است از اثبات وعده‌ی الهی و تحقق شعار " ما می‌توانیم " و امسال نیز به شکرانه ۴۳ سال تنفس در هوای معطر انقلاب و به پاس مجاهدت‌های بی شمار نسلی غیرتمند و مجاهد، زبان به تسبیح حق می‌گشاییم و سالروز شکفته شدن گل انقلاب را به جشن خواهیم نشست.

بهمن سال ۱۴۰۰ در حالی از راه رسید که ۲۴ ماه تلاش همه جانبه‌ی کادر بهداشت و درمان و سایر تلاشگران در عرصه‌ی مقابله با ویروس منحوس کرونا، جلوه‌های بی بدیل از اوج همکاری، همدلی و نوع دوستی را در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی به تصویر کشید و راه و رسمی نو و متفاوت در اعلام حضور و ترسیم شکوه همدلی ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام بنا نهاد.
اینجانبان با تبریک این روز‌های فرخنده و با گرامیداشت یاد و خاطر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی و با آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب و عزت، افتخار و توفیق بیش از پیش برای دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی، از آحاد مختلف مردم استان مومن و خداجوی سمنان دعوت می‌کنیم تا ضمن سر دادن ندای وحدت بخش " الله اکبر " در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن و نیز با حضور در همایش همدلی و افتخار ملت ایران در راهپمایی خودرویی و مردمی ۲۲ بهمن –متناسب با وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌ها _در سراسر این دیار مهربان برگزار می‌شود، حضور یافته و بار دیگر وحدت و اقتدار ملی و میهنی خود را به نمایش گذارند.

إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم

مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه دراستان سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.