مدیربنیاد مسکن شهرستان گرگان می گوید: حدود 12 هزار متر مربع در روستای امیرآباد زیرسازی و آسفالت انجام شده است و آسفالت آن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -در پی تماس یکی از اهالی روستای امیرآباد گرگان با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد مشکل آسفالت این روستا، از مدیربنیاد مسکن شهرستان گرگان پیگیر موضوع شدیم و، ولی الله رضایی در این باره گفت: در این روستا حدود ۱۲ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت، حدود ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع محوطه سازی و حدود ۴۰۰ متر جابجایی شبکه برق انجام شده است.

او گفت: طبق پیگیری‌ها و بازدید‌هایی که انجام شد هیچ کدام از کار‌هایی که در این روستا انجام شده مشکلی ندارد.

رضایی می‌گوید: حدود ۲ هزار متر زیرسازی انجام شده است که مقرر است آسفالت آن انجام شود.

او در پایان گفت: اگراهالی روستای امیرآباد گرگان در جایی مشکلی را در مورد آسفالت مشاهده کردند به دهیاری اطلاع دهند تا در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۱:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مردم شریف گرگان و علی الخصوص امیراباد به استحضار میرساند مدیر کل بنیاد مسکن یا دروغ میگوید یا اصلا از اسفالت امیراباد خبر ندارد.من از اهالی این روستا میباشم از 12 سال پیش هنوز بعد از کنده کاری هیچ اقدام موثری انجام نشده.و مردم شریف روستای امیراباد با وضعیت اسفناکی دست و پنجه نرم میکند. خواهشمندیم از مقامات پایتخت و مرکزی ایران بابت مشکل اسفالت و زیر ساخت این روستای شهید پرور اقدامات لازم را در این زمینه مبذول فرمایید.