مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تلاش می کنیم تا دارو‌های تخصصی بیماران ام اس در داروخانه هلال‌احمر ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  زنجان -موسوی بابیان اینکه فعالیت انجمن خیریه بیماران ام‌ اس در جهت حل مشکلات این بیماران بسیار ارزشمند است، گفت: برای کمک به بیماران ام اس علاوه بر تقویت ارتباطات با این انجمن نسبت به گذشته، هیچ مضایقه‌ای در خصوص کمک‌های دارویی و درمانی به این بیماران نداریم.

او با بیان اینکه در تلاشیم تا دارو‌های تخصصی نیز در داروخانه هلال‌احمر استان زنجان برای بیماران ام اس ارائه شود، گفت: با سوق بیماران به این داروخانه می‌توانیم در دارو‌های گرانقیمت تا ۹۰ درصد هزینه را برای بیمار رایگان کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه هر سازمان و انجمنی پتانسیل‌ها و نقاط ضعفی دارد، گفت: می‌توان با هم‌افزایی خدمات بهتری را برای بیماران ام اس ارائه داد.

موسوی با بیان اینکه خانه هلال بهانه‌ای برای ارتباط بیشتر با انجمن ام اس است، می گوید: در همه خدمات امداد و نجاتی که در کشور ارائه می‌شود هلال‌احمر رکن اصلی این خدمات به شمار می‌رود و خانه‌های هلال نیز نقش موثری در ارتقاء سطح تاب‌آوری جامعه و ارائه آموزش‌های امدادی به جامعه هدف دارد.

مسئول انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان نیز بابیان اینکه در این مجموعه، کلاس‌های مختلفی برای بیماران تحت پوشش انجمن برگزار می‌شود، گفت: مسائل مالی از جمله هزینه‌های دارو در کنار مشکلات بیماری، رنج بیماران ام اس را چندین برابر می‌کند.

صالحی‌مقدم با یادآوری اینکه در حال حاضر ۹۶۰ بیمار در استان زنجان تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران ام اس هستند، گفت: برای اعضا علاوه بر ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف در رشته‌های گوناگون وزرشی نیز برنامه‌هایی نیز اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.