درمان سه هزار زوج نابارور در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: از سال ۱۳۸۹ تاکنون بیش از سه هزار زوج در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل درمان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - مهران اوچی اردبیلی گفت:  امسال جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان واحد در حال توسعه برتر  جهاد دانشگاهی انتخاب شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل می گوید: همچنین دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل با هدف ایجاد اشتغال پایدار زنان با سهمیه ۲ هزار نفری در اردبیل آغاز بکار کرده است.

او یکی از طرح های مهم و فناورانه جهاد دانشگاهی را  خط تولید نشاسته صنعتی ذکر کرد و گفت: راه‌اندازی این واحد صنعتی با همکاری پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی در مسیر خوبی قرار گرفته و می تواند یکی از نیازهای اساسی کشور در صنعت نفت را مرتفع کند.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل همچنین می گوید: عملیات احداث ساختمان ستادی این واحد از سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود،  این ساختمان در ۵۷۰ مترمربع با زیربنای سه هزار و ۳۳۷ مترمربع احداث شده است.

به گفته اوچی اردبیلی لزوم رشد امکانات و فضاها متناسب با گسترش فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، حفظ سرمایه‌ها  و جلوگیری از هد ررفت منابع در قالب اجاره فضاهای مورد نیاز مسئولان جهاددانشگاهی را بر آن داشت تا نسبت به احداث این ساختمان اقدام کنند.
اوچی اردبیلی گفت: از دیگر اهداف احداث این ساختمان لزوم تمرکز حوزه‌های ستادی در یک نقطه و ایجاد امکان رقابت با سایر مراکز آموزشی و بسترسازی در راستای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بود که موفق شدیم با اخذ موافقت از مسئولان کشوری و همراهی مسئولان استانی نسبت به احداث این ساختمان اقدام کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.