مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گفت: بر اثر واژگونی ۲ خودرو در محور‌های خوزستان ۱۰ نفر مصدوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت: این حادثه ساعت ۶و ۳۰دقیقه  امروز درر دو کیلومتر بعداز دوراهی لالی -مسجدسلیمان به سمت لالی به وقوع پیوست.

 به گفته او  با وقوع این حادثه امدادگران اورژنس به محل حادثه اعزام و مشغول امداد رسانی شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی می‌گوید:  ۴ مصدوم  این حادثه  بعد از ارائه  اقدامات اولیه همگی با  ۲ کد انتقال به بیمارستان نمره ۲ مسجدسلیمان منتقل شدند.

این مقام مسئول همچنین از واژگونی خودروی پژوپارس در محور ایذه- دهدز خبر داد و گفت: این حادثه  در ساعت ۱۰ و ۴۷ دقیقه امروز رخ داد.

اصل شرهانی گفت:  این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت که به بیمارستان شهدای شهدای ایذه منتقل شدند.

 مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان پیش از این گفته بود ۶۵۹ نفر در ۹ ماه نخست امسال در حوادث رانندگی در مناطق درون و برون شهری خوزستان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷.۳ درصد افزایش دارد.
 سیدفرزاد حسینی  تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در ۹ ماه نخست پارسال در خوزستان را  ۶۱۴ نفر عنوان کرد که نشان دهنده افزایش تلفات ۴۵ نفری در ۹ ماه امسال است.

به گفته او   از کل مراجعان صدمه دیده ناشی از تصادفات رانندگی در ۹ ماه امسال تعداد ۲ هزار و ۹۴۴ نفر زن و ۹ هزار و ۱۸۸ نفر مرد بودند.

در ۹ ماه امسال تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۲ نفر به دلیل صدمه ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی خوزستان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۰هزار و ۷۱۱ نفر بود ۱۳.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.