استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیمای استان در جهت آموزش و اقناع سازی اقدامات پیشگیرانه ابتلا به کرونا به ویژه در بخش کودک و نوجوان به صورت جدی‌تر ورود کند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در یکصد و ششمین نشست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به اینکه هم اکنون در اواسط پیک ششم شیوع بیماری امیکرون، بیشترین ابتلا مربوط به گروه سنی اطفال است گفت: باید آموزش و اقناع سازی جامعه در راستای اقدامات پیشگیرانه ابتلا به کرونا به ویژه در بخش کودک و نوجوان به صورت جدی‌تر اجرا شود.

با توجه به تاثیر بالای برنامه‌های صدا و سیما در فرهنگ سازی جامعه، از حضور پرستاران، صاحب نظران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای تولید برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در جهت افزایش حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا و پیک ششم ویروس امیکرون بهره‌گیری شود.


یشتر بخوانید


تعطیلی مدارس، ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماعات، تشدید نظارت از سوی بهداشت و فرمانداران در برگزاری مراسمات عزاداری و جشن ها، تشدید نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در ناوگان حمل و نقل و افزایش استفاده از ماسک بویژه در اتوبوس‌ها و تشویق و ترغیب کارکنان دولت برای تزریق واکسن و رعایت بهداشت در استان از جمله مصوبات ستاد قبلی مبارزه با کرونای  استان است.

عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در کنار تشدید نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در استان برای کنترل و مدیریت پیک فعلی بیماری ضروری است.

یکصد و ششمین نشست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با حضور ریاست جمهوری، وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارتی، مقامات استانی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، و جمعی از مدیران عضو ستاد استانی مقابله با کرونا از طریق ویدئو کنفرانس و با شرکت استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان و جمعی از مدیران شنبه ۲۳ بهمن‌ماه۱۴۰۰ در سالن جلسات شهید خرازی استانداری برگزار شد.

ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا نیز با حضور مسئولین و ارائه گزارشات مصوبات قبلی، شنبه آینده ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ با اتخاذ تصمیمات جدید متناسب با شرایط روند پیک ششم شیوع بیماری در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار