سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: از ۹ اسفند پرواز‌های بین‌المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منطقه جنوب کشور به دوحه افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین جهانی گفت:  با توجه به درخواست ایرانیان ساکن در قطر و افزایش تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، دومین پرواز هفتگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه از ۹ اسفند برقرار می‌شود همچنین  با اقدامات صورت گرفته پرواز قشم به دوبی هم برقرار شده و پرواز در این مسیر انجام شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این پرواز در روز‌های دوشنبه هر هفته با شماره پرواز ۶۸۳ در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه فرودگاه شیراز را ترک کرده و در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه وارد فرودگاه دوحه می‌شود. بازگشت این پرواز هم در همان روز با شماره پرواز ۶۸۲ در ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه از فرودگاه دوحه پرواز می‌کند و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می‌نشیند.

پرواز هفتگی این مسیر از ۱۷ تیر امسال  در روز‌های پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود و  از فرودگاه شهید دستغیب شیراز ۹ پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و همچنین ۳ پرواز بین‌المللی به کشور‌های کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار