سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تجهیزات و دارو به میزان لازم در اختیار بیمارستان‌های درگیر کرونا قرار داده شده و خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قباد محمدی گفت : با توجه به اینکه در موج ششم بیماری هستیم، روز به روز بر تعداد موارد مثبت سرپایی و تعداد بستری‌های کرونایی و موارد با وضعیت وخیم افزوده می‌شود و به دلیل قدرت سرایت بالای اُمیکرون، در این موج بیماری روز‌های سختی در پیش رو داریم.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از همکاران بهداشتی درمانی می‌خواهم جهادی را که دو سال است آغاز کرده اند در این مرحله همچنان ادامه دهند، امیدوارم با تلاش بی وقفه، همفکری و همدلی و تدوین سازوکار‌های لازم در خصوص شناسایی و درمان بیماران و اجرای جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی بتوانیم از این پیک هم به سلامت عبور کنیم.

با توجه به وضعیت موجود و تغییر رنگ کرونایی بسیاری از شهرستان‌ها به قرمز و نارنجی اعمال برخی محدودیت‌ها در دستور کار قرار دارد. بر این اساس هر چقدر حضور افراد در مراکز تجمع کمتر باشد به همان میزان از تعداد موارد ابتلا و به تبع آن بستری و مرگ و میر کرونایی کاسته خواهد شد.

با توجه به اینکه موارد ابتلا به سویه اُمیکرون در کودکان نسبت به سویه‌های دیگر کرونا بیشتر است، باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

به این منظور ۱۶ تخت به تخت‌های بیمارستان کودکان دکتر محمد کرمانشاهی در یک هفته آینده اضافه خواهد شد.

تمام تلاش خود را برای جذب منابع و پرداختی‌ها به پرسنل زحمت کش دانشگاه به ویژه مراکز بهداشتی و درمانی که تلاشی مضاعف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم استان دارند، به کار می‌گیریم، با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از مزایا و پرداختی‌های پرسنل و بدهی‌های مراکز بهداشتی درمانی تا پایان هفته پرداخت خواهد شد. کارانه پرسنل هم در اواسط اسفند ماه پرداخت می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.