رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، از تهیه بسته سرمایه گذاری آزمایشگاه مرجع زیست فناوری در این استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - اسماعیل پیرعلی در نشست با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به لزوم هدایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به اجرای طرح‌های دانش‌بنیان گفت: بسته سرمایه‌گذاری وِیژه احداث گلخانه هوشمند پایلوت و آزمایشگاه مرجع زیست‌فناوری در استان تهیه و به زودی ارائه می‌شود.

تسریع در تکمیل ساختمان چند مستاجره پارک علم و فناوری باید پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، زمین مورد نیاز شرکت‌های مستقر نیز از اراضی موجود در پردیس پارک علم و فناوری به شرکت‌های متقاضی واگذار خواهد شد.

برای واگذاری اراضی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان صنعتی ساز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی واقع در شهرک صنعتی شهرکرد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

برنامه‌های توسعه پارک علم و فناوری مورد حمایت قرار می‌گیرد

محمدکاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری نیز رویکرد این معاونت در راستای توسعه طرح‌های دانش‌بنیان را حمایتی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های پیشنهادی و توسعه‌ای پارک علم و فناوری و حوزه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی فناورانه در استان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان از طریق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به سرمایه گذران معرفی خواهد شد و تلاش می‌شود زمینه جذب منابع مالی در این حوزه به نحو مطلوبی فراهم شود.

در حال حاضر ۴۱ هسته و ۲۴ واحد مرکز رشد در چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند و از مجموع شرکت‌های دانش‌بنیان استان، ۲ شرکت خلاق است و ۳۸ شرکت نیز دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار