نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حفظ روحیه جهادی و از خود گذشتگی، مهمترین اصل ترویج ارزش‌های سال‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: تاثیر اسلام، نقش بی‌بدیل رهبری و حضور پرشور قشر‌های گوناگون مردم در جبهه‌های نبرد در شکل‌گیری دفاع مقدس تاثیر بسزایی داشت.

به گفته او، بهره مندی از الگو‌های مدیریتی سال‌های دفاع مقدس برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده موثر است و با کمک گرفتن از ایده پردازان و فرماندهان جوان دفاع مقدس می‌توان، امروز، چالش‌های بسیاری را از پیش رو برداشت و مشکلات را حل کرد.

حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان هم در این نشست خوداتکایی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و ترویج و توسعه فرهنگ و الگوی جهادی دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف اجرایی را از مهمترین دستاورد‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: می‌توان معارف و دستاورد‌های دفاع مقدس را با استفاده از ابزار هنر به ویژه برای مخاطب نوجوان و جوان به خوبی تبیین و ماندگار کرد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.