نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین از دیدار با نماینده ایران، آمریکا و دیگر طرف‌های برجام خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - میخائیل اولیانوف در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: «مشورت‌های بسیار فشرده در مسیر گفتگو‌های وین درباره برجام امروز یکشنبه نیز ادامه یافت.»

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین نوشت: «من به صورت ویژه، نشستی سازنده با دکتر باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران درباره مسائل مهم باقی مانده داشتم.»

اولیانوف همچنین از برگزاری دو نشست مجزا با تروئیکای اروپا (نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان) و رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران و گفتگو درباره برجام خبر داد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین دیروز (شنبه) نیز دیدار‌هایی با نماینده ایران، آمریکا و دیگر طرف‌های برجام در وین داشت و اعلام کرد که درباره راه‌های پیش رو در مسیر توافق هسته‌ای ایران در مذاکرات وین صحبت کردیم.

دور هشتم مذاکرات احیای برجام در وین اتریش بعد از وقفه‌ای هفته گذشته با حضور نمایندگان آمریکا و ۱+۴ دوباره از سرگرفته شد. ایران در جریان این دور از گفتگو‌ها بر موضوع خودش مبنی بر لغو تحریم‌ها تأکید و اعلام کرد که توافق جدیدی را نمی‌پذیرد یا تعهدی بیش از آنچه در قالب اصلی برجام آمده است، نخواهد پذیرفت.

این در حالی است که جمهوری‌خواهان آمریکا به صراحت اعلام کرده‌اند که با لغو تحریم‌های اقتصادی اعمال‌شده علیه ایران مخالف بوده و در حال مانع‌تراشی بر مسیر مذاکرات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اقلا به ما سلاح هسته ای بدین تا آمریکا رو براتون عین بره رام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
فریب روسیه را نخورید... مراقب باشید... روسیه فقط به فکر منافع خودش است.... مسئولین ما هم فکر منافع ایران و ملت باشند!
آخرین اخبار