معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اولویت اصلی برای تیم مدیریتی استان کرمانشاه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهزاد باباخانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد، گفت: این جلسه با دستور کار بررسی درخواست سرمایه‌گذاری خارجی، گزارش سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک، بروز رسانی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی حضور تولیدکنندگان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی عراق برگزار شده است.

 بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان کرمانشاه در فاز اول ۱۰ زنجیره ارزش با اهمیت تعیین شده است که سه زنجیره ارزش از پشم تا فرش، تولید، بسته بندی و توزیع زعفران و گیاهان دارویی در برنامه فعالیت‌های مدنظر سرمایه‌گذار خارجی وجود دارد که در صورت تحقق می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

آقای باباخانی به کاهش روند بروکراسی صدور مجوز سرمایه‌گذاری نیز اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در زمینه الکترونیکی کردن استعلامات و صدور مجوز سرمایه‌گذاری است و از سال آینده دستگاه‌های اجرایی موظفند بدون اینکه سرمایه‌گذار را درگیر روند اداری نمایند فرایند استعلامات و صدور مجوز را تسریع ببخشند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.