به منظور توسعه و ارتقای شبکه مخابراتی، تلفن ثابت برخی مشترکان در منازل محدوده مناطق شرکت نفت، مخابرات شرکت نفت و همچنین مناطق اطراف پاساژ قدس امیدیه دچار اختلال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - با اجرای عملیات توسعه و بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در مرکز شهید رجایی اهواز، تلفن های برخی مشترکان در محدوده این مرکز دچار اختلال می شود.

با اجرای این عملیات توسعه، شبکه تلفن ثابت و اینترنت خانگی مشترکان واقع در محدوده فولاد شهر، کربن بلک و خیابانهای فجر منطقه باهنر اهواز به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال و یا قطعی احتمالی می شود.

گفتنی است؛ عملیات بهینه سازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز تلفن شهید رجایی اهواز با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به شهروندان انجام می شود.

روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان از صبر و شکیبایی مشترکان تا رفع اختلال و وصل مجدد شبکه تلفن ثابت تشکر و قدردانی می کند.

همچنین عملیات توسعه و بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در محدوده مرکز تلفن آزادگان شهرستان امیدیه به منظور ارتقای شبکه مخابراتی و ارائه خدمات نوین ارتباطی به مشترکان، از روز دوشنبه مورخه ۲۵ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

با شروع این عملیات اختلالاتی به مدت ۷۲ ساعت در شبکه تلفن ثابت مشترکان در محدوده مناطق شرکت نفت، مخابرات شرکت نفت و منازل اطراف پاساژ قدس امیدیه به وجود می‌آید.

با اجرایی شدن این عملیات و نصب و راه اندازی کافوی نوری، کیفیت شبکه مخابراتی بر خط تلفن ثابت مشترکان ارتقا و مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.