آغاز مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد گفت: مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با حضور ۱۶ تیم آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سیداحمد علائی گفت: به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با حضور ۱۶ تیم آغاز و تا اسفند ماه ادامه دارد و مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها به میزبانی شرکت کاشی ستاره میبد برگزار شد.

او گفت: دهمین دوره این رقابت‌ها که با استقبال خوب شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی شهرستان روبرو شده است بصورت گروهی و در ادامه حذفی برگزار می‌شود.

به گفته علائی ۱۶ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی با هم مسابقه می‌دهند و مسابقات از روز ۲۲ بهمن آغاز شده و تا اوایل اسفندماه ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد گفت: به منظور حفظ سلامت بازیکنان، کادر فنی و مسئولین برگزار کننده رقابت ها، از ورود تماشاگران فهیم به سالن خودداری شده و تمامی حاضرین در سالن ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

او گفت: تیم‌های شرکت کننده در دهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد، کاشی اُرچین، کاشی پارسیان، کاشی امین و مجتمع کاشی در گروه یک، کاشی ستاره، گلچین بتن، کاشی نارین و پارسیان پاکت در گروه دو، کاشی گلچین، کاشی ماهان سرام، کاشی کیمیا سرام و پویاسرام در گروه سه و کاشی باستان، کاشی احسان، کاشی رباط و کاشی مریم در گروه چهار این رقابت‌ها قرار دارند.

علائی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مراسم فینال و اختتامیه این رقابت‌ها همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.