نمایشگر‌های پرچمداران جدید سامسونگ از تبلیغات اولیه تا واقعیت!

سامسونگ اقدام به ایجاد تغییراتی در نمایشگر‌های سری S۲۲ گلکسی کرده است که با تبلیغات و اطلاعات اولیه این گوشی هوشمند متناقض است.

باشگاه خبرنگاران جوان - برداشت‌ها حاکی از آن است که سامسونگ علی رغم اعلام بیانیه‌هایی در معرفی سری S۲۲ سامسونگ، در معرفی این محصولات از نمایشگر‌های دیگری استفاده کرده و در سکوت رسانه‌ای بیانیه‌های اولیه را تغییر داده است.

به گزارش گیزموچاینا، سامسونگ اخیراً سری گلکسی S۲۲ سامسونگ خود را با مدل‌های گلکسی S۲۲، S۲۲+ و S۲۲ Ultra معرفی کرده است. سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی اولیه خود به رسانه‌ها اعلام کرده بود که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس مجهز به نمایشگر‌های ۱۰ تا ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED ۲X هستند. با این حال، ۳ روز بعد، سامسونگ بی‌صدا جزئیات بیانیه مطبوعاتی را تغییر داد و اکنون اعلام کرده است که سامسونگ گلکسی S۲۲ و S۲۲+ به جای آن چیزی که قبلا اعلام شده بود تنها به نمایشگر‌های Dynamic AMOLED ۲X با فرکانس ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند.

این خبر از سوی یک کاربر توییتر به نام راس یانگ، منتشر شد که متوجه شد سامسونگ ۲ روز پس از عرضه، جزئیات گلکسی S۲۲ و S۲۲+ را در اطلاعیه‌های بازاریابی خود تغییر داده است. وی از مطالبی که جمع آوری کرده بود، متوجه شده بود که در مطالب بازاریابی قدیمی سامسونگ، ذکر شده بود که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس به نمایشگر‌هایی با نرخ نوسازی متغیر ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز مجهز هستند، اما در مطالب بازاریابی جدیدی که سامسونگ منتشر کرده است، گلکسی اس ۲۲ و S۲۲+ مانند S۲۱ و S۲۱+ که سال گذشته معرفی شدند تنها به نمایشگر‌های نرخ نوسازی متغیر ۴۸ هرتز تا ۱۲۰ هرتز مجهز هستند.

نمایشگرهای پرچمداران جدید سامسونگ

این اطلاعات همچنین از طریق مقایسه بین وب‌سایت فعلی اتاق خبری سامسونگ برای Samsung Galaxy S۲۲ و Galaxy S۲۲+ و نسخه آرشیو شده وب‌سایت مذکور از طریق Internet Wayback Machine تأیید می‌شود.

سامسونگ پس از اینکه در ۱۰ فوریه پیش‌فروش هر دو گوشی را در چندین بازار مانند ایالات متحده، اروپا و آسیای جنوب شرقی آغاز کرد، بی‌صدا جزئیات سامسونگ گلکسی S۲۲ و S۲۲+ خود را تغییر داد. اطلاعات نادرست مشخصات نمایشگر به عموم مردم نیز رسیده است، زیرا بسیاری از کانال‌های فناوری ویدیو‌های عملی و برداشتی خود را آپلود کرده اند و ذکر می‌کنند که هر دو دستگاه دارای نمایشگر نرخ به روز رسانی ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز هستند، در حالی که در واقعیت، S۲۲ و S۲۲+ فقط ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی می‌کنند.

پرچمداران جدید سامسونگ

در واقع، چندین کاربر قبلاً نگران عمر باتری بدتر سامسونگ گلکسی S۲۲ و S۲۲ + نسبت به نسل‌های قبلی خود بودند، زیرا S۲۲ و S۲۲+ تنها به ترتیب با باتری‌های ۳۷۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شدند، در حالی که S۲۱ و S۲۱+ به باتری‌های ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۴۸۰ مجهز بودند.

خریداران فکر می‌کردند که یک صفحه نمایش ۱۰-۱۲۰ هرتزی با مصرف انرژی کارآمدتر می‌تواند کاهش ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اندازه باتری را جبران کند، زیرا نمایشگر هنگام مطالعه کتاب‌های الکترونیکی با باتری کمتری در ۱۰ هرتز در مقایسه با ۴۸ هرتز کار می‌کند. اما سامسونگ اکنون ترس خود را با نمایشگر بدتری نسبت به آنچه که در ابتدا تبلیغ می‌شد تایید کرده است. امیدواریم وقتی دستگاه‌ها به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند، بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری برای صرفه‌جویی در باتری کافی باشد تا Samsung Galaxy S۲۲ و S۲۲+ با یک بار شارژ تمام روز را دوام بیاورند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار